Reissupäivä...

Ei sitten eilen enää kerennyt tekemään postauksia kaikkien pakkailujen ja illanistujaisten jälkeen.. Viimeiset päivät on kuitenkin olleet pelkkää lepoilua laiturilla välillä pulahtaen veteen viilentymään ja seurailemaan vedenalaista maailmaa :) Tässä muuten se kuulu laituri josta olemme koko ajan höpötelleet :)

Ja tietenkin kuva vihdoin myös meidän risumajasta, jossa ei vielä viimeisinä päivinäkään huvittanut liikaa viettää aikaansa, sen verran karut oli näkymät meidän terassilta :)

Ja tässä peti tuolla risumajan yläkerrassa....

Ja tässä näkymä meidän takapihalle, jonne aallot toi kaiken mereen dumpatun roskan... Kaikki tuo kuvassa näkyvä moska on sekoitus erilaisia muovi, pahvi tai metalliesineitä. Tosi inspiroiva näkymä :)

Tänään aamusta sitten starttasimme 07.30 aamupalalla ja yhdeksältä lähdimme pikaveneellä takaisin mantereelle. Ja kyllä täytyy sanoa, että hieman pitempäänkin olisi kyllä viihtynyt, sen verran kiva toi saari kuitenkin oli. Mantereelta pääsimme sitten bussin kyytiin ja vihdoin 19.30 olimme Bangkokissa. Eli ihan täysin reissaamiseen meni tämä päivä. Tämän takia niitä bussikyytejä vähän välttelee, taksilla pääsee aina nopeammin perille vaikka hintaa pitäisikin vähän maksaa lisää. Vietnamissa opimme kait vähän liian hyvälle kun tuollaisen 400km matkan pääsi noin tunnissa eteenpäin, nyt koko matkaan meni aikaa 10,5 tuntia :) JEE :)

Bussi jätti meidät kuuluisan Khao san roadin päähän jossa söimme pienen illallisen ennen hotellille lähtöä. Hotelli on All Seasons Victory Monument Hotel ja ette usko miten ihanaa oli käydä hotellin suihkussa puhdistautumassa saaren pölyiltä ja hiekoilta!! Kyllä on taas puhdas olo :) Nyt varmaan lähdemme vielä katsastamaan iltaelämää ja siitä sitten lisää myöhemmin. Huomenna on viimeinen kokonainen päivä täällä Thaimaassa ja sitten palaamme kotiin. Tosin Turkissa joudumme viettämään vielä yhden yön lentokoneen vaihtoajan vuoksi. Tässä vielä yksi fiilistelykuva tuolta pikkusaarelta (koh kham) jossa kävimme toisenkin kerran :)

Kohta nähdään!!
3 Responses
  1. LENNU Says:

Moro!
    Minä jo täällä malttamattomana odottelin postaustanne :)
    No ihan oikee risumajahan teillä oli :) Oisin varmaan lähtenyt litomaan jo saman tien kun maja ois tullu näkyviin. Yksinkertaisesti en olisi uskaltanut nukkua siellä.
    Mutta laituri on kuin mainoksesta lomamatkalla ja pääasia että muuta nähtävääkin oli kuin ympäristö risumajan takana.
    Täällä oli pakkasta eilen -17 ja tänään pyrytti lunta melkein koko päivän, keskiviikkona lähden lumikenkäilemään kun sitä lunta on nyt tullut :)
    Nähdään ja mukavaa loppulomaa ja kotimatkaa.

2. Anonyymi Says:

Tervetuloa ihanalta matkalta kotiin!toivottaapi:äiti

3. Anonyymi Says:

Teidänkin matka sitte lähenee loppuaan. Varmasti oli mahtava kokemus. :)

Me täällä jo toista viikkoa töissä pakerretaan ja Vietnamin loman tuoma piristys alkaa karista.. Uudesta lomasta jo haaveilemme. Onneksi Phu quocin muistot vielä vähän lämmittää.